beauty-beholder

Alla inlägg den 1 maj 2014

Av Susanne - 1 maj 2014 20:30

Som alltid när man ska besikta bilen, sitter man utanför och väntar med lite ångest. Vanligtvis är det tankar om ombesiktning som känns jobbigt. Jag har aldrig under mina bilkörande år fått ombesiktning. Fast den här gången var jag rätt säker på att jag skulle få det. Sista månaden har bilen börjat klonka och dunka när jag åker på gupp och ojämnt underlag. Jag skulle liksom bara få ett namn på vad som var fel.


 

Jag blev väldigt förvånad när han säger att det inte var något fel på min bil, förrutom ett styrstag som glappade, men det var ingen panik än. Så det var bara att tuta och köra ett år till :)

Sambon menar att om han hade kört min bil till besiktningen, så hade den inte gått igenom..

Jag vet inte riktigt jag. Kan han ha rätt? Är besiktningsmännen snällare mot tjejer? 

En gång när jag besiktade bilen så hjälpte besiktningsmannen till både med att justera förgasaren och att ändra lampor som satt lite snett. Han höll på över 10 min..


Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards