beauty-beholder

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Susanne - 15 februari 2014 16:11

Min sambo.. Han kan han <3

När jag gick upp ur sängen på alla hjärtans dag morgonen möttes jag av denna..


  

Och inte nog med det! Nä, han kunde ännu mer.

På kvällen kommer han hem med denna..


 

Är det inte den perfekta presenten till en ljusoholic som älskar den lantliga stilen? 

Jag kan säga på en gång.. Han byts inte bort! ;)

Om han fick något?

Självklart..


  

Fast jag vet inte om det riktigt hade samma romantiska budskap ;)

Till mitt försvar så hade han önskat sig varma underkläder och jag måste ju se till att min älskling inte fryser om rumpan eller något annat ställe heller för den delen när han går ut.

Vad är det man brukar säga.. Det är tanken som räknas? ;)


Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards