beauty-beholder

Alla inlägg den 13 oktober 2013

Av Susanne - 13 oktober 2013 18:53

  


Med några avhopp i sista stund blev det 20 personer kvar som skulle skämmas bort på lördagskvällen..


 


Tyvärr så räcker inte alltid tiden till. Det enda hemgjorda vi hann med var tzatzikin, kycklingen och pastasalladen. Resten plockade en kompis ihop till oss. Hon jobbar på Martinas. Man ska utnyttja sina kontakter ;)


Det är inte bara sambon som får njuta av sina presenter. Det blir ju ofta lite bonus för den som bor ihop med födelsedagsbarnet. Man halkar liksom med på ett bananskal :)


        


Godis, med lakritspulver inuti.. Jag tack :)

En fin blomma att pryda vardagsrumsbordet med.. Ja tack :)

En korg full med matiga godsaker.. Ja tack :)

Fast flaskan bredvid korgen kan han få behålla för sig själv, trots sambons försäkran om att det är fin fina grejor lagrat från 1973. Gammal sprit kan väl aldrig vara bra att dricka (säger en som inte fattar sig på det där). Fast allt delar han inte med sig av, pengarna lär man väl inte se röken av. Jag som är så himla bra på att spendera! ;)




Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards