beauty-beholder

Alla inlägg den 9 oktober 2013

Av Susanne - 9 oktober 2013 19:14

  

Idag var det meningen att vi skulle åka till en vän på lite födelsedagsfika efter jobbet. Men det satte min kära sambo stopp för, i det här fallet är ordet kära sagt med en stor gnutta ironi ;) 

Efter kryssningen i lördags blev min sambo sjuk. Ont i halsen, hosta, huvudvärk, feber och snorig. Och så klart, givmild som han är (också ironi, om någon missade det ;)) ville han väldigt gärna dela med sig till mig nu när han själv mår mycket bättre. Så nu sitter man här med huvudvärk, halsont, kli i halsen och början till täppt näsa! En riktig "mansförkylning"!!

Så ingen bulle och kaka för mig idag! :(


  


Nu blir det vila av!

Det skulle ha varit bättre om man kunnat vara hemma från jobbet, men vi är så underbemannade så det är bara till att bita ihop och åka dom 5.5 milen till jobbet imorgonbitti. Om någon vill byta, hojta till bara ;)




Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards