beauty-beholder

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Susanne - 2 oktober 2013 18:40

 


Jag brukar inte vilja berätta för så många när det är dags men självklart gör jag ett undantag för er ;)

Jag har länge vantrivts på mitt jobb. Jag har jobbat där i snart 3 år och känner att jag inte vill jobba kvar. Stämningen är alltid på botten. Jag är en glad och öppen person men känner att jag inte kan vara mig själv där. Jag har en chef som inte passar som chef. Istället för att uppmuntra så trycker han ner sina anställda. Jag skulle göra allt för att slippa dom 11 milen varje dag. Det känns inte värt att pendla när det finns så många andra jobb. Så nu har jag börjat söka jobb i närområdet istället. För några veckor sen var jag på en arbetsintervju på ett företag i City. Jag vet att jag kommit vidare till intervju nr 2 men precis nu så hade dom fått en ny chef så anställningsprocessen lades på is. Så nu inväntar jag nya direktiv därifrån + att jag var på en annan arbetsintervju idag. På ett komunalt företag och det lät jättebra. Problemet är att dom bara söker 2 anställda och dom skulle intervjua ganska många. Så nu måste jag avvakkta till i slutet av nästa vecka på svar om dom vill träffa mig igen eller inte! Ni som har följt min andra blogg vet ju hur jag och tålamod funkar ihop ;)

Jag är sååå nervös. Jag vill ju så gärna komma ifrån mitt nuvarande jobb!

Så håll tummarna för mig nu :)


Presentation


Jag är en kvinna mitt i livet. Här kommer jag blanda inredning, shopping, humor, bilder jag fotat och lite annat i en salig röra :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards